
Nabízíme možnost nahlédnout do dopoledního pracovního bloku zájemcům z řad rodičů, pedagogů i široké veřejnosti. Abychom se mohli návštěvám řádně věnovat a zároveň dostali plnou pozornost naši žáci, nabízíme konkrétní termíny pro hospitace v naší škole.
NÁVŠTĚVNÍ DNY ŠKOLNÍHO ROKU 2024/25
7. 11. 2024
14. 1. 2025
6. 3. 2025 Den otevřených dveří – není nutné se hlásit přes formulář
22. 5. 2025
20. 3. 2025 primárně pro rodiče předškoláků
Na vámi zvolený termín se přihlásíte přes tento NÁVŠTĚVNÍ FORMULÁŘ. Kapacita termínu je omezena, proto potřebujeme znát reálný počet osob na konkrétní termín – přihlaste proto každého návštěvníka jednotlivě (nikoliv např. rodičovský pár nebo více rodinných příslušníků). Děkujeme za pochopení.
Automaticky vám přijde kopie odpovědí a nám informace o vaší registraci k návštěvě. Ozveme se vám 14 dní před plánovaným termínem a potvrdíme si detaily k vaší návštěvě školy.
- Před návštěvou školy si prosím přečtěte Pravidla pro návštěvníky.
- Do školy prosím přijďte ráno na 8.00.
- Prosíme vás o přinesení vlastních přezůvek, případně můžete využít návleky.
- Ráno vám ukážeme školu a do 10 hodin budete mít možnost náslechů v jednotlivých trojročích.
- Během pozorování si prosím zapisujte své otázky, poznámky atp. V 10:30 se uskuteční schůzka s vedením školy, kde zodpovídme Vaše dotazy, vysvětlíme to, co vám není jasné…
- Náslechy jsou určeny pouze pro dospělé. Vaše děti ve škole rádi uvítáme na Dni otevřených dveří případně u jiné příležitosti po předchozí domluvě.
Děkujeme za vzájemný respekt.
A jak to na návštěvě u nás může vypadat a jaké jsou ohlasy pozorovatelů?
“Velmi me překvapilo, jak je chod školy tichý, děti se přesouvají tiše, nikdo nezvyšuje hlas, nekřičí, neběhá, nepere se. Průvodci mluví s dětmi vlídně, vřele a klidně. Děti, když pracují, soustředí se na práci, diskutují, spolupracují, ale vlastně je slyšet jen takový pracovní šum, nikdo nikoho nepřekřikuje. Také u jídla je daleko větší klid než v bežné škole, a to jsem nezaregistrovala žádný dozor dospělé osoby. Po obědě šly děti ven, tam samozřejmě hlučnější byly, ale pak se vrátily na odpolední vyučováni, a zase vše probíhalo v klidné atmosféře, děti se soustředily, spolupracovaly ve skupinách, četly, zpívaly.
Bylo zřetelně cítit, že děti i průvodci jsou ve škole rádi, zaleží jim na společné komunitě, kterou spolu sdílejí a budují. Dekuji moc za možnost strávit den v Labyrintu, setkat se spoustou inspirativních lidí a načerpat novou inspiraci.”
Petra



